1.11.2012

Prinsessa


Seuraava keskustelu käytiin äsken ruokapöydässä.

-Äiti, nyt mää tiedän -sanooko muuten prinsessat mä vai mää vai minä - miksi musta tuntuu, että oon ihan oikea prinsessa.
-No?
-Kun mulla on ihan oikea palvelija niinkuin prinsessoilla. Mää huomasin just, että sää oot ihan palvelija, kun mää pyydän ruokaa, niin sää teet sitä. Kun mä haluun oman haalarin, niin mää käsken sun tehdä semmoisen.

Niinpä. Tuota palvelijan listaahan voisi jatkaa aika pitkäksikin...

Kerhoon lähtiessä sai kuitenkin itse pukea itsensä ulkovaatteisiin. Sisävaatteisiin palvelija pyrki hiukan vaikuttamaan, kun vaateväreissä ei oikein meidän tyylitajut mene yksiin.

Eli jospa lähtisi tästä nyt leikkelemään niitä jumpsuitin kappaleita, kun kaavat ja kankaatkin on jo valmiina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lähetäpä terveisiä! :)